keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Mäykkytytöt kylässä

Laura kävi eilen mäykkytyttöineen kylässä... Minulla oli täysi työ saada katit kiinni ja jemmaan ennen mäykkyjen invaasiota. Muuten hyvin, mutta Frankliniä en saanut kiinni. Cassu, Curry ja Claus pääsivät makkariin ja Harvey kylpyhuoneeseen. Mutta Franklin livahti käsistäni sohvan alla ja sohvan sisään... Vähän minä epäilin, että mäykyt sen sieltä löytävät, mutta ei auttanut... Kiukku ja Kerttu sitten saapuivat "tivoliin" - niiden mielestä oli tosi jännä paikka: leluja, luita, komeroita, koiria ym. Laura siinä liitteli minua Facebookiin (oli vihdoin luovutettava...), kunnes yhtäkkiä vilahti silmien edessä katti ja mäykky. Kiukku oli toteuttanut itseään ja yhyttänyt katin sohvasta tai sen alta... en tiedä, kumpi meistä pelästyi enemmän, minä vai Laura.. Laura varmaan näki mielessään silmättömän mäykyn ja minä tapetun katin.. Onneksi kyseessä oli Franklin, joka tyytyi sähisemään, Curry todennäköisesti olisi kyllä vedellyt mäykkyparkaa ympäri korvia. Ei muuta kuin mäykyt kiinni ja pyydystämään kattia sohvan sisästä.. ei mikään helppo homma, mutta saatiin se vihdoin kiinni ja Harveyn seuraksi kylppäriin. Mäykkytytöllä kyllä oli elämänsä päivä :). Ihka oikea saalis. Lopuksi vielä Kiukku ja Maya intoutuivat leikkimään sohvalla - sohvallakin voi muuten saada hepulin a la Maya...






Tällaisia ihanuuksia kävin katsomassa tiistaina:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti